Wijzer Ondernemen; hét ondernemersblog met tips, ideeën en nieuws voor alle ondernemers
Heel tof om te beginnen als ondernemer. Maar in elke fase van je ondernemerschap krijg je te maken met veel complexe vraagstukken waardoor het overzicht weleens verloren gaat. Waar moet je allemaal rekening mee houden? Hoe richt je je social media het best in? Hoe ga je er überhaupt voor zorgen dat men je onderneming weet te vinden? Bij het starten en uitbreiden van jouw onderneming is het daarom belangrijk om van tevoren zo veel mogelijk informatie te vergaren, om zodoende de complexe vraagstukken te tackelen en orde te scheppen in de chaos. Op deze blogwebsite vind je de antwoorden op bovenstaande vragen. Maar je kunt ook van alles vinden over online- en offlinemarketing evenals het laten groeien van je eigen bedrijf.
Populaire Artikelen

3 inspirerende cadeautips voor je zakenrelaties
Heb jij een eigen bedrijf waarbij je veel verschillende zakenrelaties opdoet? En vind jij het tijd om die zakelijke relaties eens te bedanken voor hun mooie product, voor hun trouwe bezoekjes of wil je hen zomaar een beetje waardering geven? Dan is het leuk om een klein cadeau te geven. De regels voor relatiegeschenken maken […]

Tweedehands kantoormeubelen nodig? Ontdek hier je opties
Een goede bureaustoel is onmisbaar op ieder kantoor. Het is bewezen dat werknemers een stuk beter werken wanneer er gebruik wordt gemaakt van een goede stoel. Het is daarnaast ook een stuk veiliger en ergonomischer om kwalitatieve stoelen aan te schaffen. De aanschaf van een tweedehands bureaustoel is hierbij zeker een aanrader. Hier lees je […]

In een paar stappen naar een nieuwe website
Wil jij een nieuwe website omdat deze niet meer voldoet aan de huidige eisen? Of simpelweg omdat hij niet meer goed genoeg aansluit op jouw bezoekers? In dit artikel lees je hoe je in een paar stappen tot een nieuwe website komt. 1. De potentie van jouw huidige website Breng eerst in kaart welke potentie […]

Vergaderen zónder vergadercultuur: 4 ideeën
De vergadercultuur: steeds meer mensen en bedrijven kijken hier kritisch tegen aan. Veel en lang vergaderen is uit den boze. Managers zijn zich gaan realiseren dat dit teveel geld kost, want die tijd hadden de werknemers ook anders kunnen besteden. Het is echter belangrijk om niet te rigoreus te zijn binnen dit nieuwe geloof. Vergaderen is […]

De voordelen en nadelen van dropshipping
Wil je gaan beginnen met dropshipping? Dan is het goed om de voordelen en nadelen tegen elkaar af te wegen. De voordelen zijn dat je overal ter wereld kunt werken vanachter je computer. Daarnaast heb je geen opslagruimte nodig omdat je niet werkt met voorraad. Dit scheelt enorm in de kosten. Maar hoe werkt dropshipping […]
Advertentie